Overslaan naar content

Projectmanager Facility

  • Op locatie
    • Limburg, Limburg, België
  • Building Solutions

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren projectmanager met een passie voor facilitair management en affiniteit met de publieke sector? Voor onze klant zoeken wij

Projectmanager Facility die de werking van de afdeling Facilitair Management zal coördineren, organiseren, en opvolgen. In deze rol werk je hands-on, maar breng je ook je strategisch inzicht in om het managementteam te adviseren over de huidige en toekomstige werking van de afdeling.

Taken:

  • Leidinggeven & Coördinatie: Je zorgt voor een doordachte planning, organisatie en opvolging van de dagelijkse werking van de afdeling. Je vertaalt strategische doelen naar concrete acties voor de uitvoerende teams.

  • Beleidsontwikkeling: In lijn met de missie en visie van de organisatie, werk je strategische en operationele beleidsdoelen uit, rekening houdend met het beschikbare budget.

  • Personeelsbeleid: Samen met de personeelsdienst zorg je voor een effectief personeelsbeleid binnen de afdeling.

  • Budget & Planning: Je waakt over de opstelling en opvolging van budgetvoorstellen en zorgt voor een meerjarenplanning.

  • Rapportage & Advies: Wekelijks rapporteer je aan de leidinggevenden van facilitair management en maandelijks aan het managementteam. Op basis van jouw analyses en inzichten formuleer je aanbevelingen voor de organisatie op middellange termijn.

  • Communicatie: Je onderhoudt open interne en externe communicatie naar medewerkers, andere entiteiten en het bestuur, waarbij je de transparantie bevordert.

  • Wetgeving & Regelgeving: Je houdt jezelf op de hoogte van relevante wetgeving en regelgeving en zorgt voor naleving binnen de afdeling.


Vereisten

  • Je hebt minstens 10 jaar relevante beroepservaring, specifiek in of met de werking van lokale besturen. 

  • Je beschikt over relevante opleidingen en diploma’s, waarvan minimaal een masterdiploma (kwalificatieniveau 7 binnen de Vlaamse Kwalificatiestructuur).

  • Je hebt een sterke basis in de wetgeving rond lokale besturen (zoals rechtspositieregeling en wetgeving overheidsopdrachten) en basiskennis van arbeidsrecht.

  • Minstens 4/5de aanwezigheid is vereist, met flexibiliteit naar gelang de voortgang van projecten.

Aanbod

  • Made By Talents is dé partner voor freelancers en bediendes in HR, sales, marketing, vastgoed, bouw en facility. Als freelancer/bediende maak je deel uit van onze Made By Talents community. Omdat de boog niet altijd gespannen hoeft te staan, organiseren we regelmatig leuke events waar kennis wordt gedeeld en je in een ontspannen setting collega’s beter leert kennen. Kortom, netwerken, inspireren en fun zijn key!

  • Via Made By Talents kan je tal van boeiende projecten aangaan bij zowel nationale als internationale klanten. Loopt je opdracht af dan zoeken we in samenspraak met jou naar een nieuw project.

  • Naast uitdagende projecten krijg je bij Made By Talents toegang tot een breed scala aan opleidingsmogelijkheden, afgestemd op jouw specifieke behoeften en die van je project.

  • Je wordt bij Made By Talents ten volle ondersteund, om je snel thuis te voelen en je in te werken in je job. (ja, dit is echt zo!)

  • We organiseren regelmatige check-ins en overlegmomenten, zowel digitaal als fysiek, zodat de voortgang van je project goed wordt opgevolgd.

  • Made By Talents biedt flexibele thuiswerkmogelijkheden, afgestemd op het project en de klant. Of je nu thuis, op locatie of hybride werkt, we zorgen voor de werkomgeving waarin jij het best presteert.

Op locatie
  • Limburg, Limburg, België
Building Solutions

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • Limburg, Limburg, België
Building Solutions

Ontdek ook onze andere vacatures

Werken via Made By Talents

Together, we write the next chapter of your success story!