Overslaan naar content

Payroll Specialist

  • Op locatie, Hybride
    • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België
  • Business Solutions

Functieomschrijving

Voor onze klant zijn we op zoek naar een Payroll Specialist om een sleutelrol te vervullen binnen het HR-team. Deze functie biedt een mooie mix van payrollbeheer, administratie en rapportering. Werk je nauwkeurig en ben je sterk in sociaal-juridische materie? Dan is dit een kans om in een ervaren en dynamisch team aan de slag te gaan.

Binnen het takenpakket van de Payroll Specialist vallen onder meer volgende taken:

  • Correct beheer en controle van lonen, eindejaarspremies, ecocheques voor een populatie van ongeveer 250 medewerkers (arbeiders en bedienden).

  • Administratie en controle van badging, kalenders en urenregistratie. Afwezigheden worden verwerkt via DOTS.

  • Beantwoorden van sociaal-juridische vragen en advies geven aan medewerkers en leidinggevenden.

  • Voorbereiden van rapportages rond absenteïsme, FTE's, in- en uitdiensttredingen, contracten en schorsingen.

  • Ondersteuning bieden bij de aanvraag en opvolging van tijdskrediet.

  • Optreden als aanspreekpunt voor alle payroll gerelateerde vragen.

Vereisten

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in payroll, bij voorkeur in een medior- of seniorrol.

  • Je beschikt over een zeer goede kennis van Excel en bent vertrouwd met payrollsystemen zoals DOTS Plus.

  • Je bent tweetalig (NL/FR) of Franstalig met een goede kennis van het Nederlands.

  • Je werkt nauwkeurig, klantgericht en geduldig. Praktisch inzicht en een oplossingsgerichte aanpak typeren jou.

  • Je voelt je thuis in een omgeving waar proactiviteit en samenwerking worden gewaardeerd.

Aanbod

  • Je krijgt een vast contract bij onze klant, met de keuze tussen een fulltime of 4/5.

  • Een uitgebreide opleiding en een gedetailleerd draaiboek staan klaar om je een vlotte start te garanderen.

  • Je krijgt volop kansen om je expertise verder te ontwikkelen in een professionele en ondersteunende werkomgeving.

  • Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en een onkostenvergoeding.

  • Mogelijkheid tot flexibel werken: na de inwerkperiode kan je tot drie dagen per week telewerken.

Ben jij de Payroll Specialist die we zoeken? Solliciteer dan vandaag nog en versterk het team van onze klant!

Op locatie, Hybride
  • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België
Business Solutions

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie, Hybride
  • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België
Business Solutions

Ontdek ook onze andere vacatures

Werken via Made By Talents

Together, we write the next chapter of your success story!