Overslaan naar content

Soft Facilities Manager

  • Op locatie
    • Vlaams Gewest, Vlaams Gewest, België
  • Building Solutions

Functieomschrijving

Onze klant zoekt een Soft Services Manager die de dagelijkse facilitaire diensten op meerdere sites in goede banen leidt. Je stuurt een team van 18 collega’s aan (waarvan 8 teamleads) en zorgt voor een veilige, efficiënte en klantgerichte werkomgeving. Je combineert operationele opvolging met budgetbeheer, leveranciersmanagement en duidelijke rapportering over KPI’s en klanttevredenheid. Je werkt nauw samen met interne stakeholders en bewaakt de naleving van procedures en wetgeving. De standplaats is flexibel binnen regio [Brussel–Antwerpen].

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Leiden van een team van 18 medewerkers, waaronder 8 direct rapporterende teamleads.

  • Plannen van werkroosters, taakverdeling en opvolgen van prestaties.

  • Organiseren van cleaning, catering, afval, post, logistiek en vergaderfaciliteiten.

  • Bewaken van SLA’s en kwaliteit op meerdere sites.

  • Aansturen en evalueren van leveranciers- en contractprestaties met aankoop.

  • Coördineren van handyman-activiteiten volgens contractafspraken.

  • Opvolgen van budgetten, kostencontrole, KPI-rapportering en verbeteracties.

  • Garanderen van veiligheid, audits en naleving van procedures en regelgeving.

Vereisten

  • Bachelor in business of facility management, of gelijkwaardige ervaring.

  • Ervaring met soft services in multi-site omgevingen.

  • Sterke leidinggevende vaardigheden en coachende aanpak.

  • Communicatief sterk en klantgericht.

  • Analytisch, planmatig en stressbestendig.

  • Budgetbeheer en contractadministratie beheers je goed.

  • Vlot schakelen bij veranderende prioriteiten en deadlines.

  • Kennis van relevante regelgeving en interne managementsystemen.

  • Veiligheidsbewust, met oog op nul ongevallen.

  • Fulltime beschikbaar en flexibel inzetbaar in regio [Brussel–Antwerpen].

Aanbod

  • Een voltijds contract bij onze klant met een marktconform salaris.

  • Een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, groeps- en hospitalisatieverzekering (incl. ambulante kosten), maaltijdcheques en ecocheques.

  • Een afwisselende en dynamische job binnen een enthousiast team.

  • Ruimte om écht impact te maken binnen een inspirerende en bruisende omgeving.

  • Je krijgt volop kansen om je expertise verder te ontwikkelen in een professionele en ondersteunende werkomgeving.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie
  • Vlaams Gewest, Vlaams Gewest, België
Building Solutions

Werken via Made By Talents

Together, we write the next chapter of your success story!