Overslaan naar content

Gebouwbeheerder studentenhuisvesting

  • Op locatie, Hybride
    • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België
  • Building Solutions

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een Gebouwbeheerder met een hart voor studentenhuisvesting. In deze rol maak je deel uit van een team dat zich dagelijks inzet om kwalitatieve en veilige studentenkoten te garanderen. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een online kotzoeker en je ondersteunt zowel studenten als kotbazen bij hun zoektocht naar of het aanbieden van een studentenhuisvesting.

  • Je bouwt een netwerk uit van kotbazen en projectontwikkelaars, en stimuleert hen om hun kamers aan te bieden via het online platform.

  • Je zorgt ervoor dat het aanbod op de kotzoeker groeit door actief nieuwe projecten te detecteren en bestaande partners aan te moedigen.

  • Je voert regelmatig kwaliteitscontroles uit op studentenkoten. Daarbij ga je na of de kamers voldoen aan de wettelijke normen en de interne kwaliteitsstandaarden.

  • Je staat in contact met officiële instanties zoals brandweer en huisvestingsinspectie wanneer dat nodig is.

  • Je stelt gedetailleerde inspectierapporten op en volgt tekorten of afspraken nauwgezet op.

  • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het platform: je behandelt vragen, verdeelt inkomende meldingen en werkt samen met IT-partners voor technische ondersteuning.

  • Je werkt mee aan een communicatieplan om het platform te promoten bij studenten en verhuurders.

  • Je analyseert de data die via het platform beschikbaar is en geeft advies op basis van trends en inzichten.

  • Je ondersteunt bij het opstellen van beleidsvoorstellen en denkt strategisch mee over verbeteringen.

  • Je behandelt klachten of conflicten tussen studenten en verhuurders en zorgt voor een correcte opvolging of bemiddeling.

Vereisten

  • Je hebt ervaring in Facility Management en je bent vertrouwd met technische installaties in gebouwen.

  • Je hebt het inzicht en de verantwoordelijkheidszin om zowel kleine als grotere technische dossiers (15K tot 30K) tot een goed einde te brengen.

  • Je kan financieel inschatten, budgetteren en je behoudt het overzicht over timing, planning en kwaliteit.

  • Je plant en volgt projecten zorgvuldig op, zelfstandig én in team.

  • Je bent communicatief sterk en kan goed samenwerken met diverse stakeholders, waaronder collega’s, verhuurders, studenten en externe partners.

  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans, en kan je ook behelpen in het Engels.

  • Je hebt een sterke interesse in studentenhuisvesting en draagt bij aan een veilige, betaalbare en kwalitatieve kotomgeving.

Aanbod

  • Een boeiende functie met maatschappelijke impact in de regio Brussel.

  • Veel afwisseling: je combineert terreinwerk, administratie en communicatie.

  • Ruimte om mee te denken en een verschil te maken binnen studentenhuisvesting.

  • Ondersteuning en opleidingsmogelijkheden om verder te groeien in je rol.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Op locatie, Hybride
  • Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België
Building Solutions

Ontdek ook onze andere vacatures

Werken via Made By Talents

Together, we write the next chapter of your success story!